Imprimă această pagină
Sâmbătă, 01 Ianuarie 2011 23:23

Expoziţia Virtuală, noutatea Salonului Internaţional de Vinuri de la Timişoara Recomandat

Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
b5610169532171b75e84234e60b10ff8.jpg b5610169532171b75e84234e60b10ff8.jpg

VINVEST 2011 va avea loc în perioada 15-17 aprilie

Centrul Regional de Afaceri Timisoara va gazdui in perioada 15-17 aprilie 2011, cea de a VIII-a editie a Salonului International de Vinuri VINVEST.

Evenimentul VINVEST se adreseaza producatorilor, distribuitorilor si importatorilor de vin, servicii conexe, firme de analiza si consultanta, agentii de agroturism, organizatii, asociatii si publicatii de profil.

Obiectivul principal al evenimentului este lansarea producatorilor, distribuitorilor si importatorilor de vin si servicii, in competitia  pentru calitatea produselor si prezentarea acestora publicului vizitator, la preturi optime, in scopul valorificarii lor pe piata.

Cea de a VIII-a editie a Salonului International de Vinuri, vizeaza promovarea produselor vitivinicole pe piata romaneasca dar si aplicarea celor mai potrivite mijloace pentru promovarea acestora in relaţia producatori, importatori - reprezentanti HoReCa, reprezentanti retail, profesionisti, cumparatori finali, etc.

Noutatea acestei editii o reprezinta Expozitia Virtuala si posibilitatea vizualizarii produselor din expozitie prin metoda Realitatii Adaugate. Aceste doua metode au la baza codurile bidimensionale (2D) – rezultate ale singurei platforme de stocare si generare de coduri 2D din Romania (www.code2wine.ro) pentru cea mai noua metoda de marketing in promovarea vinului din Europa.

In expozitie vom regasi producatori, distribuitori si importatori de vin si accesorii inscrisi la salon care au contractat serviciile platformei CODE2WINE, precum si a celor inscrisi pentru o perioada de 10 zile. Expozitia va fi insotita de demonstratii, publicul vizitator va avea ocazia sa cunoasca facilitatile si metodele de promovare oferite de brandul CODE2WINE.

Platforma CODE2WINE a fost lansata in data de 25 noiembrie 2010 de societatea VINVEST si INSTITUTUL MULTIMEDIA ROMANO – ELVETIAN si are ca scop gazduirea, dezvoltarea si promovarea produselor vitivinicole pe piata interna si internationala.

 

Citit 4556 ori Ultima modificare Duminică, 24 Ianuarie 2016 08:45