Miercuri, 27 Iulie 2011 17:00

Apple, Google şi PayPal le dau dureri de cap bancherilor Recomandat

Scris de
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
ff1da4be7ce85778a92fab6dd941ab8a.jpg ff1da4be7ce85778a92fab6dd941ab8a.jpg

Veniturile băncilor, ameninţate de noi modele de business

Pe masura ce platile efectuate de pe telefoane si alte echipamente mobile cresc in popularitate, numeroase banci isi reevalueaza si/sau isi dezvolta noi modele de plati la nivel global. Competitia crescuta din partea unor jucatori noi, ne-traditionali in industria platilor precum Apple, Google si PayPal forteaza bancile sa se adapteze rapid pentru a-si proteja veniturile provenite din plati si pentru a beneficia de avantajele oferite de noile platforme mobile, conform unui raport al KPMG International. Studiul a fost realizat la nivel international si s-a derulat in randul executivilor din domeniile bancar si al serviciilor financiare.

Cu aproape 85 de procente dintre participantii la studiu afirmand ca platile mobile vor avea o importanta semnificativa pentru afacerile lor in urmatorii unul pana la patru ani, KPMG a identificat un grup de banci care actioneaza rapid pentru a capitaliza aceasta tendinta de piata si pentru a-si loializa astfel clientii, a-si reduce costurile si – in final – a-si asigura locul in noul lant valoric al platilor efectuate prin intermediul echipamentelor mobile. 

In raportul KPMG, Monetizing Mobile: How Banks are Preserving their place in the payment value chain respondentii au evidentiat un numar tot mai mare de provocari care incetinesc comercializarea serviciilor de plati mobile. Mai mult de 70% dintre executivii din industriile bancara si a serviciilor financiare au mentionat preocuparile legate de securitatea serviciilor ca fiind cea mai mare bariera in calea adoptiei acestora, o provocare care a fost accentuata de multitudinea evenimentelor recente de compromitere a securitatii unor servicii on-line cu impact mediatic puternic.

“Asa cum releva si studiul efectuat de KPMG International, securitatea tranzactiilor efectuate prin intermediul echipamentelor mobile este cu siguranta un considerent important si bancile vor trebui sa ia foarte in serios acest aspect.” a declarat Mihai Rada, Senior Manager in departamentul de Consultanta de Management a KPMG in Romania. “Adoptarea acestor noi servicii este insa asigurata de cererea crescanda din partea consumatorilor care au inceput sa utilizeze in mod current mobilul pentru a plati diverse produse sau servicii de valoare relativ mica.”

Citit 1958 ori Ultima modificare Marți, 26 Ianuarie 2016 20:11

Pivnicer

Călătorul cu ochii larg deschiși poate observa că, pentru ieșeni, trei sunt steagurile care contează: cel al României, cel al Uniunii Europene și steagul Cotnari. În ultima noastră aventură oenologică, petrecută în capitala Moldovei și la poalele Dealului Cătălina, ne-am reîndrăgostit de Iași și de cea mai mare podgorie din zonă.

Clubul Degustătorilor de Vin Neautorizați

Caută

Arhivă

Publicitate