VinVest SRL şi Institutul Multimedia Româno-Elveţian aduc pentru prima dată o expoziţie de vinuri într-un muzeu de artă din Timişoara.
Marţi, 1 februarie 2011, a avut loc vernisajul de deschidere a expoziţiei intitulate "De la primele scrieri la multimedia. O scurtă istorie a comunicării şi mai mult… ". Expoziţia va putea fi vizitată cu ajutorul telefonului mobil şi a tehnologiilor informatice de ultimă generaţie. Vizitarea expoziţiei cu telefonul are la bază codurile 2D aplicate exponatelor care asigură legătura între lumea reală şi informaţiile provenite din site-urile de găzduire. Astfel, vizitatorul expoziţiei îşi va putea folosi telefonul mobil pentru a afla mai multe informaţii despre fiecare exponat.
17 soiuri de vin vor sta la baza probării aplicabilităţii codurilor 2D şi importanţei lor pentru spaţiul multimedia al business-ului autohton şi internaţional.
VinVest doreşte să expună atât producătorilor, cât şi consumatorilor de vin avantajele utilizării codurilor 2D pentru produsele proprii sau cele dorite. Astfel, opt producători români (Cotnari, Jidvei, Murfatlar, Cramele Recaş, Vinarte, Societatea Română de Promovare a Vinului, S.E.R.V.E. Ceptura, Vie Vin Vânju Mare) şi doi internaţionali (Winero, Produse Moldoveneşti) doresc să utilizeze această nouă metodă de marketing şi să profite de avantajele oferite de platforma CODE2WINE.
Expoziţia de la Muzeul de Artă din Timişoara va putea fi vizitată până la 30 aprilie 2011, de marţi până vineri, între orele 10 şi 17.