Vineri, 26 Noiembrie 2010 16:45

Vinvest aduce în România un nou concept de promovare a vinului Recomandat

Scris de
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
2eafab962649f5615c8d3be9ed9493d6.jpg 2eafab962649f5615c8d3be9ed9493d6.jpg

Codul vinului în realitatea virtuală


  Sala Ball Room a Hotelului Marriott Bucureşti a găzduit joi, 25 noiembrie 2010, Simpozionul "Codul vinului". Simpozionul a avut ca scop lansarea codurilor bidimensionale 2D folosite ca instrumente de marketing în promovarea vinului. Noul concept are la bază colaborarea de exclusivitate încheiată între Vinvest SRL şi Institutul Multimedia Româno-Elveţian, pentru sectorul vitivinicol. În baza acestei colaborări a fost posibilă lansarea brandului code2wine.
  Portalul www.code2wine.ro va găzdui pentru consumatorii şi iubitorii de vin informaţii culese de experţi degustători cu privire la produsele din portofoliul producătorilor şi distribuitorilor de vin. Beneficiile vinului ales asupra sănătăţii, asezonarea cu meniul potrivit, metodele de vinificaţie sau trasee oenoturistice unde se pot degusta şi multe alte informaţii se vor regăsi printr-o simplă accesare. Conectarea la informaţii se face prin decodificarea codurilor 2D cu ajutorul aplicaţiei care rulează pe telefonul mobil. Portalul va fi gestionat pentru început în limba română dar acesta se va extinde în mai multe limbi de circulaţie internaţională.
  Codurile bidimensionale 2D sunt tag-uri vizuale care apar în cadrul unui nou concept "Realitatea Adăugată" – ce face legătura între lumea reală şi lumea virtuală. Decodificarea codurilor 2D este una din cele mai sigure căi de a convinge un potenţial consumator din România sau străinătate să achiziţioneze produsul. Scanarea codului 2D de pe produsul vizat permite utilizatorului să acceseze printr-o singură aplicaţie informaţiile privitoare la acel produs.
  Folosirea codurilor 2D în sectorul vitivinicol vine în sprijinul producătorilor pentru vinurile din piaţă dar poate fi un argument în plus pentru producătorii care participă la saloane, târguri, expoziţii naţionale şi internaţionale. În cadrul Simpozionului "Codul vinului" au fost prezentate aplicaţii concrete pentru 31 de producători şi distribuitori de vin din România.

 

Galerie foto

Foto: Constantin Duma

Citit 1504 ori Ultima modificare Duminică, 24 Ianuarie 2016 08:39

Pivnicer

După ce, într-o vineri, prietenul nostru Elias Macovela ne-a oferit, în odăile bunicii, una dintre cele mai frumoase întâmplări oenologice ale anului, o verticală de Moscatel de Setúbal, am zis să-i ținem companie a doua zi prin vizitarea a două crame emblematice din Podgoria Miniș-Măderat.

Clubul Degustătorilor de Vin Neautorizați

Caută

Arhivă

Publicitate